چگونه از کهنه سربازان به تیم فنی خود خوشامد بگوییم » Code Platoon
انتشار: تیر 15، 1401
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

چگونه از کهنه سربازان به تیم فنی خود خوشامد بگوییم » Code Platoon


اگر سازمان شما به دنبال کارمندانی است که رهبران آموزش دیده، متفکران سریع و حل کننده مسائل دقیق باشند، آنگاه کهنه سربازان به تیم های فناوری شما اضافه خواهند شد.

اما استخدام و حفظ کهنه سربازان به سادگی تصمیم گیری برای انجام این کار نیست. برای تبدیل شدن به یک سازمان دوستدار کهنه سربازان، ممکن است لازم باشد همه چیز را از فرآیند استخدام خود گرفته تا مسیرهای ترفیع و ارتقاء تطبیق دهید. در اینجا هفت مرحله کلیدی مورد استفاده توسط ما آورده شده است شرکای شرکتی برای شروع.

1. مهارت های نظامی را درک کنید

برخی از سمت های کهنه سربازان در ارتش به خوبی با موقعیت های غیرنظامی مطابقت دارد. ممکن است دیگران فاقد صلاحیت به نظر برسند، حداقل تا زمانی که بدانید چگونه مهارت های آنها را ترجمه کنید. اگر سازمان شما برای جذب سربازان کهنه سرباز به مصاحبه تلاش می کند، اولین اقدام شما باید بهبود دانش تیم استخدامی شما باشد. مهارت های نظامی. شما همچنین می توانید منابعی را برای نامزدهای جانباز ایجاد کنید که فرآیند استخدام و انتظارات حرفه ای را توضیح دهد، به عنوان شریک ما گرینگر میکند.

2. مصاحبه رفتاری

کهنه سربازان عموما بهترین عملکرد را دارند و با مصاحبه های رفتاری و موقعیتی راحت تر هستند. به عنوان مثال، درخواست از نامزدهای دارای سابقه نظامی برای صحبت در مورد زمانی که مشکلی را حل کرده اند، به سرعت چیز جدیدی یاد گرفته اند یا تیمی را رهبری کرده اند، احتمالاً به پاسخ قابل بازبینی تری نسبت به یک سؤال یا سؤال بسته متمرکز بر یک مهارت خاص صنعت منجر می شود. .

3. ارتباط با انتظارات سوار

برای یک عضو سرویس اخیراً در حال انتقال، شرکت شما ممکن است اولین کارفرمای غیرنظامی باشد که تا به حال داشته است. کهنه سربازان ممکن است به کمک نیاز داشته باشند تا بتوانند نیروی کار غیرنظامی را هدایت کنند. برخی از پیشنهادات برای استخدام کارکنان کهنه کار عبارتند از:

  • به طور واضح انتظارات، مانند کدهای لباس، را در نامه خوش آمدگویی بیان کنید.
  • برای 90 روز اول، یک برنامه ملموس ورود به سیستم همراه با اعلام حضور برای بازخورد و اهداف داشته باشید.
  • به ایجاد یک شبکه اجتماعی در تیم کمک کنید. به عنوان مثال، یک ناهار یا استراحت قهوه برای همه برنامه ریزی کنید تا با یکدیگر آشنا شوند یا از تیم بخواهید در ابتدای جلسات به یک سوال یخ شکن پاسخ دهند.

4. آموزش و پشتیبانی مهارت

مانند استخدام هر کاندیدایی، یک عضو نظامی سابق که به تیم شما ملحق می شود، احتمالاً دارای مناطق قوی تر و ضعیف تر مرتبط با موقعیت خواهد بود. سازمان شما می تواند برنامه های آموزشی را برای کمک به کارکنان کهنه کار ایجاد کند تا شکاف های دانشی خود را ببندند و به توانایی های خود اعتماد کنند. مثلا شریک ما آزمایشگاه های بیمه گر برنامه هایی را برای کمک به کهنه سربازان در ایجاد مهارت های خود برای ارتقاء و فرصت های رهبری آینده ارائه می دهد.

5. گروه های منابع جانباز و مربیگری

شرکت های دوستدار کهنه سربازان اغلب دارای گروه های منابع جانباز یا برنامه های مربیگری هستند تا به کهنه کاران کمک کنند تا ارتباط برقرار کنند و با فرهنگ شرکت غیرنظامی سازگار شوند. شرکای ما در Accenture، راه حل های موتورولا، و اکو، چنین برنامه هایی را در دسترس داشته باشید.

6. مسیرهای پیشرفت شغلی را روشن کنید

در زمان حضور در ارتش، سربازان می دانند که دستورات آنها از کجا می آید و برای ارتقاء درجات چه چیزی لازم است. پس از خدمت، برخی از کهنه سربازان فرهنگ نیروی کار غیرنظامی را گیج کننده می یابند. ارائه یک مسیر واضح و مکتوب برای ترفیعات در حین ورود به هواپیما و برنامه ریزی مکرر بررسی های پیشرفت شغلی می تواند به کاهش برخی از این ناامیدی های انتقالی کمک کند.

شریک ما جوانه اجتماعی با گنجاندن جدول زمانی رشد 1 ساله در هر شرح شغل، این ایده را یک قدم جلوتر برده است.

7. حمایت از سازمان های غیرانتفاعی جانبازان

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اینکه سازمان شما از آنها حمایت می کند، مشارکت با سازمان های غیرانتفاعی است. برای کمک های مالی سازمان های جانبازان، به کارفرمایان پیشنهاد دهید، به کارکنان خود فرصت های داوطلبانه با حقوق بدهید، یا هر دو را مانند شرکای ما انجام دهید. انوا، از طریق، و Wayfair.

یک مشارکت می تواند تعهد شما را نسبت به کارمندان کهنه کار مجدداً تأیید کند و همچنین به کارکنان غیرنظامی شما فرصت های بیشتری برای تعامل با کهنه سربازان و ایجاد آگاهی آنها در مورد مسائل جانبازان می دهد.

اگر علاقه مند به استخدام کهنه سربازان برای کارآموزی فناوری پولی یا موقعیت های تمام وقت هستید یا یک فرصت داوطلبانه با محوریت کهنه سربازان را برای کارمندان خود ارائه می دهید، به شرکای شرکتی ما بپیوندید. پست الکترونیک [email protected] یا به ما مراجعه کنید صفحه شرکای شرکتی برای اطلاعات بیشتر.

Kayla Elkin متخصص محتوای بازاریابی در Code Platoon است. در این نقش، او از مهارت های بازاریابی، نوشتن و ویرایش خود استفاده می کند که از سمت های قبلی در آموزش عالی و فناوری آموزشی ایجاد شده است. کایلا دارای مدرک زبان انگلیسی و جامعه شناسی از دانشگاه کلمسون است و برنامه تحصیل در هند (SIP) را در دانشگاه حیدرآباد به پایان رسانده است. او با شریک زندگی خود در شمال شیکاگو زندگی می کند.



منبع