پلاتون کد » جوخه کد
انتشار: آذر 20، 1403
بروزرسانی: 17 تیر 1404

پلاتون کد » جوخه کد


به نمایندگی کد پلاتون بیست و چهارم مهندسی نرم افزار تمام پشته: همه جانبه در گروه، فارغ التحصیلان پلاتون X-Ray اخیرا پروژه های نهایی خود را ارائه کردند. این بار، فارغ التحصیلان ما تمام مهارت های مدیریت پروژه جلویی، بک اند و نرم افزاری را که در طول برنامه توسعه داده اند، به کار بردند تا چهار پروژه اصلی را تولید کنند که از یک سایت تجارت الکترونیک یکپارچه با هوش مصنوعی گرفته تا یک پلت فرم مدیریت رویداد، و حتی یک بازی موبایل. در این وبلاگ به ما بپیوندید تا فداکاری فارغ التحصیلان خود را به رسمیت بشناسیم و پروژه های نهایی چشمگیر آنها را جشن بگیریم.

تیم اول، Bonsai، یک پروژه مهندسی نرم افزار جاه طلبانه شامل یک سایت تجارت الکترونیک برای خرید و فروش بونسای، یک پلت فرم اجتماعی برای جامعه بونسای برای انتشار و اشتراک گذاری پست های وبلاگ منتسب، و یک ربات چت "Zen Master" مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به کاربران ایجاد کرد. از بونسای خود و حتی خود مراقبت کنید.

"ما "Zen Master" خود را با استفاده از خط لوله Haystack LLM و OpenAI ساختیم. داستین، فارغ التحصیل از سربازان نیروی دریایی و X-Ray Platoon، می گوید: «ما از اجزای پیشرفته و اسناد وارداتی، جاسازی های خاص، و درخواست های سفارشی استفاده کردیم. نه تنها توصیه می کند، بلکه آن را وادار می کند که با عمق و خرد یک جنگجوی سابق که مسیری مسالمت آمیز را پذیرفته است، پاسخ دهد. پاسخ های منحصربه فرد استاد ذن ریشه در تاریخ، توجه و آرامش دارد، در حالی که همیشه تمرکز را به بونسای باز می گرداند.

سایر ویژگی های پیاده سازی شده توسط تیم Bonsai شامل بهینه سازی موبایل و ادغام با APIهایی مانند Google Maps، PayPal و OpenWeather برای بهبود تجربیات کاربران در هنگام خرید، فروش و مراقبت از بونسای هایشان است. پروژه نهایی آنها را در زیر بررسی کنید!

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=pVkyqMGu3a0[/embed]

تیم بعدی Foundations of Programming (FOP)، یک ابزار مدیریت کلاس برای دانش آموزان و مدرسان Code Platoon را ساخت. از ویژگی های برنامه آنها می توان به ایجاد دوره آموزشی منحصر به فرد دانشجو و مدرس، افزودن سوال و محیط توسعه یکپارچه کد ویژوال استودیو به طور مستقیم در برنامه اشاره کرد.

FOP از React.js، Tailwind CSS و Daisy UI در قسمت جلویی استفاده می کند. یک فریمورک Django REST قسمت پشتی را تشکیل می دهد. زبان های برنامه نویسی مورد استفاده عبارتند از جاوا اسکریپت، پایتون و سی اس اس.

برای تسهیل یک پایه کد تمیز و جلوگیری از تضادهای ادغام در طول پروژه خود، تیم یک مخزن GitHub و سیستم بررسی داخلی با چرخه توسعه مبتنی بر شاخه ویژگی ایجاد کرد: «هر وقت کسی ایده جدیدی به ذهنش می رسید، یک شعبه ایجاد می کرد، براندون کهنه سرباز نیروی دریایی و عضو تیم FOP می گوید، کار کنید، سپس آن را از طریق یک درخواست کشش ارسال کنید. "این درخواست قبل از اینکه ما آن را به اصلی ادغام کنیم برای حداقل دو بازبین در دست بررسی است."

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=h2xblSyLrd4[/embed]

تیم Event Master یک برنامه وب جامع کامل برای کاربران ایجاد کرد تا رویدادها را کشف و سازماندهی کنند. کاربران آنها می توانند رویدادها را از طریق جستجوهای مبتنی بر کلمات کلیدی و مکان جستجو کنند. سازمان دهندگان رویداد می توانند لینک هایی را به خرید بلیط و اطلاعات مکان به طور مستقیم در برنامه از طریق Ticketmaster API ایجاد کنند. کاربران همچنین می توانند همه رویدادهایی را که در آن شرکت می کنند و سازماندهی می کنند، در نمایه های کاربری خود ببینند، که از طریق یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای PostgreSQL در Event Master ذخیره می شوند.

همه اینها توسط تیمی متشکل از سه فارغ التحصیل Active Duty در حال انتقال ایجاد شد که X-Ray Platoon را از طریق برنامه SkillBridge.

میکی، فارغ التحصیل سرباز در حال انتقال و جوخه X-Ray، می گوید: «ما در مدیریت اندازه تیم کوچک، مناطق زمانی متفاوت از هاوایی تا EST، و بازه زمانی دو هفته ای برای ایجاد Event Master مشکلاتی داشتیم. سازماندهی اهدافمان و اطمینان از اینکه در یک مسیر هستیم ضروری بود. ما جلسات ایستاده و ایستاده روزانه خود را جدی می گرفتیم، بنابراین می دانستیم که اهدافمان و چه کسی روی چه بخش هایی از برنامه کار می کند.»

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=G2rSW_Fue9Q[/embed]

آخرین پروژه در ویترین ما Deal or Dragon است، یک بازی موبایل با سیستم "نبرد" هوش مصنوعی. کاربران مهارت های نوشتاری خلاقانه خود را با متقاعد کردن کاراکترهایی که توسط دستیار هوش مصنوعی تیم برای خرید یک آیتم در تعداد محدودی از نوبت ها طراحی شده است، آزمایش می کنند.

اریکا، یک همسر نظامی، می گوید: «من به روسای هوش مصنوعی آموزش دادم تا با اقدامات بازیکن سازگار شوند و اطمینان حاصل کنم که هر تعاملی منحصر به فرد و چالش برانگیز است. دستیار هوش مصنوعی مجموعه داده ای از مکالمات نمونه و سناریوهای تصمیم گیری دارد. این شامل انواع اقدامات بازیکن مانند تلاش برای متقاعد کردن، استدلال های منطقی، یا حتی جذابیت های احساسی است و دستیار یاد می گیرد که چگونه هر یک از آنها را به گونه ای متفاوت اداره کند.

کار بر روی این پروژه یک تجربه تیمی باورنکردنی بود. همه نه فقط در بخش های مجزا، بلکه در همه جنبه های بازی با هم همکاری کردند. ما باید خیلی نزدیک کار می کردیم تا مطمئن شویم همه چیز به خوبی با هم هماهنگ می شود. هر یک از صفحات و بخش های پایگاه های داده دارای کدهایی از اعضای تیم است. چالش های خود را به همراه داشت، اما پروژه را غنی تر کرد.»

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=OkKkQa_bckE[/embed]



منبع