شرکت ها می توانند خدمات و پشتیبانی را به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت کنند. هر شرکتی که بستر شبکه را برای سازمان خود فراهم کرده باشد، نیاز به پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری تمامی بخش های شبکه دارد. داشتن یک پشتیبان مناسب شبکه کمک می کند تا از بروز مشکلات احتمالی شبکه کاسته شود و در صورت بروز مشکل نیز به سرعت پیگیری های لازم انجام شده و مشکل برطرف شود. اگر در شرکت یا سازمان خود از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنید حتما با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه شده اید.
- بنابراین همکاری شرکت با مجموعه نرمافزاری شار که یک مجموعه ی کامل از نرمافزارهای مالی و اداری مورد نیاز شرکتها را در اختیار داشت، آغاز گردید.
- بنابراین پشتیبانی از اطلاعات مهم سازمانی از اولیت بسیار بالایی برخوردار است.
- ولی توافقنامه SLA کمک میکند زمان مورد انتظار برای حل مشکلات شبکه شما کمترین مقدار ممکن باشد تا اختلالی در روند کاریتان ایجاد نشود.
- نقش یک پزشک ماهر در انجام این بررسیها به نظر کاملا مشخص خواهد بود.
- اکسچنج سرور یا Exchange Server یکی از سری محصولات محبوب و معروف از سرورهای مایکروسافت هست که در شبکه های بزرگ استفاده میشه و همونجور که از اسمش پیداست قسمت سرور قضیه هست و طبیعتا برای اتصال و استفاده از اون باید از یک قسمت دیگه به عنوان کلاینت استفاده کرد .
(به استثنای اینکه انسانها بینهایت با ارزش تر از رایانه هستند) ما درباره بدن و علم انسان چیزهای زیادی می دانیم، اما چیزهای زیادی هم وجود دارد که نمی دانیم. وظیفه تکنسین پشتیبانی شبکه است که مراقب باشد تمام درخواست های پشتیبانی در زمان مناسب برای رضایت مشتریان برطرف شود و از ارائه خدمات عالی به طور مداوم اطمینان حاصل کند. مستلزم تشخیص و تجزیه و تحلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شبکه و کاربر نهایی و حل دقیق مسائل به موقع است. این نوع از قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه ، برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفهای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکهای و نرم افزارهای مرتبط با آن متمرکز میباشد. در قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه میگردد.
اکثر پروژه های پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان در مناطق 1، 2، 3 و 6 تهران هستند. در صورتی که موقعیت جغرافیایی مجموعه شما در مناطق گفته شده نباشد، تعرفه پشتیبانی شبکه مجموعه مورد نظر با توجه به موقعیت کمی افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است آی تی پشتیبان برای ارائه برخی خدمات نیاز به حضور در مجموعه دارد.
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکههای کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت ترازنت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری است. پشتیبانی شبکههای کامپیوتری، در حقیقت به مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابیهای کامپیوتر هم شامل این خدمات میشود. شبکه های کامپیوتری متشکل از بخش های سخت افزاری و نرم افزاری متنوع پشتیبانی شبکه کامپیوتر است. تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری باید به صورت هفتگی یا ماهانه به روز رسانی و عیب یابی شوند. اگر برای اتصال کارمندان و مشتریان برای سرعت بخشیدن به کارها از شبکه کامپیوتری در محل کار خود استفاده می کنید، پس باید مفهوم خدمات پشتیبانی شبکه را به معنای واقعی درک کنید.
برخی از ویژگی های شرکت های پشتیبانی شبکه معتبر:
شرکت پشتیبانی شبکه پیمانکار متخصص پشتیبانی و نگهداری شبکه
سعی ما بر این است تا جدیدترین اخبار و بهترین آموزش های خدمات پشتیبانی شبکه را در بخش وبلاگ منتشر کنیم و آن را به شما اطلاع رسانی کنیم. مجموعه ما از خدمات بی نظیر شرکت تکنویار در خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می کند. طراحی و پیاده سازی شبکه و تهیه نقشه تخصصی شبکه، قبل از نصب و اجرای شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است. اما مشترین آوش نت در کمترین زمان ممکن جواب خواهند گرفت و مشکلاتشان برطرف خواهد شد.
پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار
امروزه با توجه به رشد شبکه های کامپیوتری مهمترین خدماتی که شرکت ها و سازمان ها به آن نیاز دارند، خدمات پشتیبانی شبکه است. شبکه های کامپیوتری با توجه به امکاناتی که در اختیار شرکت ها می گذارند، بسیار پر اهمیت شده اند. بسیاری از شرکت ها عملا بدون داشتن شبکه مناسب قادر به فعالیت نیستند. این شرکت ها باید به طور مداوم شبکه و تجهیزات سخت افزاری و سرور را بررسی و سرویس کنند تا از بروز مشکل در آن جلوگیری کنند.
شبکه ها اغلب در زمانهای غیر منتظرهای از کار میافتند و بر روند کار روزانه در یک سازمان تأثیر میگذارند. مشکلات شبکه میتوانند کارکنان را برای چند دقیقه، ساعت یا روز از انجام وظایف خود باز دارند. بنابراین، استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه که بتواند هر لحظه مشکل را برطرف کند، برای هر سازمانی ضروری است. اینجاست که مفهوم نظارت بر شبکه جهت جلوگیری از قطعی و رفع مشکل بسیار مهم جلوه میکند. در هر ساعت از شبانه روز و در هر هفت روز هفته، ما به نظارت و مانیتورینگ شبکه شما میپردازیم.
افزایش امنیت
اما برخی محدودههای قیمت کلی وجود دارد که میتواند به شما یک حس کلی از میزان انتظار پرداخت بدهد. برای استعلام هزینه های جاری می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل کنید. در این روش طی عقد قرارداد و درج مفاد، همکاری بین طرفین آغاز می شود. در صورتی که شرکت یا سازمان در ابعاد کوچک و متوسط باشد، قرارداد ماهیانه یک یا دو بار به همراه حل مشکلات راه دور، بهترین حالت ممکن است. در این سیستم هم هزینه کمی پرداخت مینمایید و هم حداقل وقفه را در کار خواهید داشت. شرکت شایگان، یک پیمانکار خوب و مطمئن برای پشتیبانی شبکه در شرکت و یا سازمان شماست.
آی تی پشتیبان با ابزارهای لازم، سناریو های متفاوت و با تجربه چندین ساله، موضوع امنیت در پشتیبانی شبکه را به خوبی درک کرده و آن را اجرا می کند. تمامی موارد ذکر شده باعث شده مشتریان با رضایت از خدمات ادامه همکاری با ما داشته باشند و ما به خوبی این موضوع را درک کردهایم که رضایت کارفرما مهم ترین دلیل پیشرفت سالیان گذشته ما بوده است و همواره اصل را بر رضایت کارفرما از خدمات خود گذاشتهایم. • دانش و تجربه شرکتهای پشتیبان شبکه به طور منظم به روز میشود چون با شرکتهای زیادی در ارتباط هستند. کارشناسان شبکه در یک سازمان ممکن است با تمامی کارمندان درارتباط باشند.