از نوشتن فرمولها بهصورت کد گرفته تا چند کلمه اول سوالات تعریفی، معمولاً یک راهی وجود دارد که نه سیخ بسوزد و نه کباب! فراموش نکنید که گوگل یک ربات است و زبان حرفزدن با ربات چیزی جز کد نیست. علاوهبر این، الگوریتم ایندکس کردن گوگل هنوز آنچنان پیشرفته نیست. خط قرمزهایی وجود دارد که با نقض کردن آنها بهراحتی امکان دارد، سقوط کنید. به وبسایتهای بزرگ و مرجعی که سایتها را براساس موضوع فعالیت، بررسی و دستهبندی میکنند، وب دایرکتوری گفته میشود. یک تکنیک سئو کلاه خاکستری این است که مطالب را در وب 2.0 منتشر کنید و در انتها به سایت خود لینک دهید. ۴-دامنه های منقضی شده را بخرید و برای سایت خود بکلینک پشتیبان ایجاد کنید. فقط کافیست لینک سایت خود را در یکی از وب دایرکتوریهای موجود، ثبت کنید. ۳-فعالکردن بخش نظرات یکی از شاهکلیدهای سئو کلاه خاکستری است. سئو کلاه خاکستری چیست؟ حالا ببینیم از نظر فنی، سئو کلاه خاکستری چیست؟
نه اینکه فکر کنید در حال بازی با کبریت بیخطر هستید و به یک باره خودتان را در میان آتش پیدا کنید. اگر خودتان نمیتوانید کارهای سئو سایت را انجام دهید، توصیه میکنیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ بگیرید و ریش و قیچی را به دست متخصصان این کار بسپارید تا دیگر نگران کلاههای سفید و سیاه و خاکستری سئو و پیامدهای بعضا جبران ناپذیرش نباشید. سئوی کلاه خاکستری چه تفاوتی بقیه کلاههای سئو دارد؟ درباره مینی تقلب چه میدانید؟ نشانهگذاری اسکیما یکی از راههایی است که با کمک علائم، به موتورهای جستوجوگر میگویید چه محتوایی برای ارائه دارید. یکی از قدیمیترین تکنیکهای سئو کلاه خاکستری که امروزه هم کاربرد دارد، اسپین محتواست. بسیاری از تکنیکهای کلاه سیاه را با کمی اغماض، میتوان زیرمجموعه سئو کلاه خاکستری دانست. بنابراین دانش خود را پیوسته بهروز نگه دارید و از تکنیکهای سئو کلاه سفید هم غافل نشوید. ورژن قدیمی ویکیپدیا، کوئرا و مدیوم را به خاطر دارید؟ اگر سنتان قد نمیدهد یا یادتان نیست حتما به سایت آرشیو گوگل بروید و تفاوت نسخه قدیمی و جدید را بررسی کنید. این روش چندان توصیه نمیشود، زیرا اگر کاربران بفهمند اعتماد خود را به شما از دست میدهند.
اما گاهی مرز بین سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه بسیار باریک است. اما گوگل همچنان از تولید محتوای منحصربهفرد و پرجزئیات حمایت میکند. معمولاً این تکنیک، در تولید محتوای متنی کاربرد دارد. این روش سئو خاکستری به شما کمک میکند تا نرخ تبدیل را افزایش داده و تعامل کاربر را به ترافیک ارگانیک بیشتری در وبسایت خود، تبدیل کنید. را منتشر کردهاید تا بازدید بیشتری داشته باشید. نکات مثبت و منفی هر تکنیک را در ذهن داشته باشید و با محاسبه میزان ریسک از عواقب جبرانناپذیر جلوگیری کنید. هر چقدر تعداد نظرات دریافتی بالاتر باشد، اعتبار بیشتری از گوگل دریافت میکنید. در واقع هر رنگ نماد روش قانونی، نیمهقانونی یا غیرقانونی است. سفید، سیاه یا خاکستری؟ متخصص سئو کلاه سفید، در صددرصد تکنیکها و ترفندهای مورد استفاده برای ارتقای سئو، از قوانین گوگل وبمستر پیروی میکند. این تکنیکها علیرغم نتایج سریع، کوتاهمدت و غیرارگانیک هستند. زیرا بدون این که لازم باشد کار خاصی انجام دهید، محتوای شما همیشه به روز و تازه است. خرید لینک، راهاندازی مزرعه لینک، پنهانکردن متن زیر تصویر، یک رنگکردن متن و پسزمینه و مخفیسازی لینک در یک کاراکتر، تنها چند نمونه از کارهاییست که متخصص سئو کلاه سیاه برای بهینهسازی وبسایت انجام میدهد.
باید مطمئن شوید که بیش از ۶۵ درصد محتوا بازنویسی میشود و گوگل آن را دزدی ادبی تلقی نمیکند. بنابراین از یک کارشناس تولید محتوا کمک بگیرید یا اصول بازنویسی را یاد بگیرید. اسپین محتوا یا چرخش محتوا، بهمعنای بازنویسی مطالب و مقالات دیگران است. هدف از تاسیس میکروبلاگ یا بلاگ کوچک، ایجاد فضایی است که بتوانید، خلاصهای از مقالات خود را بنویسید و به بلاگ اصلی لینک دهید. مزرعه لینک به مجموعه وبسایتهایی گفته میشود که بهصورت شبکهای به یکدیگر لینک میدهند و هدف آنها تنها تبلیغ سایت اصلی است. هدف این است که در هر پاراگراف، حداقل سه بار از کلمه کلیدی استفاده شود. این سه سایت، جز اولین سایتهایی بودند که از امکانات وب 2.0 استفاده میکردند. سفید، خاکستری و سیاه، سه رنگ کلاهی هستند که متخصصان سئو، هنگام بهینهسازی موتورهای جستوجوگر میپوشند. خلاصه که متخصص سئو کلاه سفید، شبها با وجدان آسوده، سر بر بالش میگذارد. در سئو کلاه سیاه، تمرکز متخصص بر این است که نتایج جستوجو را دستکاری کرده و قوانین گوگل وبسمتر را نقض کند. ۱-محتوای طولانی بنویسید، هر چند که بسیاری از مخاطبان مطالب را سطحی میخوانند (Skim) اما به معنای این نیست که جزئیات اهمیتی مجله خبری webspinner ندارد.