به عبارتی دیگر استراتژی محتوا اهدافی را که می خواهید محتوای شما به آن برسد مشخص می کند ، اینکه چه نوع محتوایی برای دستیابی به آن اهداف مناسب تر است و نحوه ایجاد ، توزیع و اندازه گیری عملکرد آن چیست. برای اطمینان از اینکه برنامه بازاریابی محتوای شما همچنان هدفمند است ، مجدداً در استراتژی کانال ، موضوعات اصلی و فرایندهای تیمی خود تجدید نظر کنید و در صورت نیاز آن ها را تغییر دهید. در حالی که فعالیت ها و فرایندهای مشابه در بسیاری از محیط های مختلف استراتژی تولید محتوا مشترک است ، اما امکان ارائه استراتژی محتوای مختلف برای انعطاف پذیری وجود دارد. آن ها محتواهایی را پیرامون موضوعاتی ایجاد می کنند که به تلاش برای دستیابی به مخاطبان بیشتر کمک می کند. شما می توانید با انجام تحقیقات بازار ، تحقیقات کاربر و تجزیه و تحلیل معیارهای مختلف، نیازهای کاربر خود را کشف کنید و محتوای خود را در راستای برطرف کردن ان ها ایجاد کنید. کاربر محور: مخاطب مصرف کننده اصلی محتوا است و محتوای آن باید این را منعکس کند. همچنین باید در متن خود مخاطبی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید را مدام صدا بزنید. بازاریاب ها در سال گذشته 26٪ از بودجه بازاریابی خود را صرف بازاریابی محتوا کرده و 84٪ قصد دارد آن را حفظ یا افزایش دهد.
مفید : محتوا یک هدف مشخص دارد و این هدف را برآورده می کند. پلتفرم- در چه کانالی محتوا را منتشر می کنید، و این کانال چگونه بر پیام کلی تأثیر می گذارد؟ در واقع این استراتژی محتوا فرآیند مداوم تبدیل اهداف تجاری به طرحی است که از محتوا به عنوان وسیله اصلی دستیابی به این اهداف استفاده می کند. با استقامت بیشتر ، توجه شما ممکن است به سمت نرخ تبدیل برود. برعکس ، آیا تکنیک ها و زوایایی وجود دارد که می دانید به دلیل منابع یا محدودیت دیگری نمی توانید مالک آن ها باشید؟ به عنوان مثال اکنون فقط 5٪ از بودجه های تولید محتوا به سمت پادکست ها می رود – آیا این یک فرصت در صنعت شماست؟ محتوا اطلاعاتی است که مربوط به یک موضوعی به گروه خاصی از افراد داده می شود و دارای یک فرم به شکل های مختلف می باشد که از طریق پلتفرم ها به افراد منتقل می شود. بسیاری از تعاریف مربوط به محتوا بیش از حد بر روی اطلاعات متمرکز هستند و به بقیه عناصر اهمیت داده نمی شود. به مشکلی که کسب و کار شما حل می کند ، نقاط درد احتمالی و یا موارد مربوط به آن ها که مخاطب مورد نظر شما وقت خود را صرف یادگیری می کند ، فکر کنید.
به عنوان مثال، اهداف تجاری شما ممکن است شامل افزایش آگاهی از نام تجاری (برای درآمد بیشتر) باشد – برای دستیابی به این هدف ، شما ممکن است یک استراتژی محتوا را اجرا کنید که با تمرکز بر جستجوگرها برای افزایش دید وب سایت در SERP ها و هدایت بازدید به محصولات یا خدمات شما باشد. امروزه بسایر از کسب وکار ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود از سایت های معتبری برای سفارش خدمات تولید محتوا آن ها استفاده می کنند تا بهترین محتوا را به صورت اصولی برای سایت های خود تولید کنند . همچنین باید موانع و فرصت هایی را که ممکن است هنگام اجرای برنامه با آن روبرو شوید ، مشخص کند. در حالت ایده آل ، تمام تلاش های بازاریابی باید شما را به هدف خود نزدیک کند. یک استراتژی محتوا باید شامل چه مواردی باشد؟ چگونه یک استراتژی محتوا ایجاد کنیم؟ یا ممکن است سعی کنید محتوا برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی ایجاد کنید، در حالی که آن دسته از کلماتی را که احتمالاً نتیجه می دهند نادیده بگیرید. اما به اشتراک گذاشتن استراتژی مستند شما برای کسب و کارهایی که تازه کار خود را با بازاریابی محتوا آغاز کرده اند ، برای تیم های محتوا که به متخصصان داخلی یا خارجی متکی هستند و یا شرکت هایی که هر بخشی از فرآیند تولید و توزیع محتوا را برون سپاری می کنند ، روش خوبی است.
اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجله خبری webspinner بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.
ماده : چه محتوایی مورد نیاز است؟ چرا محتوایی ایجاد می کنید ، به چه کسی کمک می کنید و چگونه به شکلی که هیچکس دیگری نمی تواند، به آن ها کمک می کنید. هدف از استراتژی تولید محتوا ایجاد محتوای معنی دار ، منسجم ، جذاب و پایدار است. به طور خلاصه ، این را در نظر بگیرید: چگونه می توانید از اصول بازاریابی محتوا برای “فروش” بازاریابی محتوا در سراسر سازمان خود استفاده کنید؟ یک استراتژی محتوای خوب باید تمام راه هایی را که یک بازاریاب می تواند برای دنبال کردن اخبار و روندها و یافتن ایده های داستان استفاده کند ، مشخص کند. مرحله 4: به دنبال موقعیت و یا منابع منحصر به فرد خود باشید. بازاریاب های موفق محتوا دائما به دنبال خلق فرصت های جدید برای تولید محتوا مجله خبری webspinner هستند. مخاطب هدف ما برای انواع مختلف محتوایی که تولید خواهیم کرد چه کسی می باشد؟ از خود بپرسید که می خواهید محتوای شما در جهت دستیابی به اهداف تجاری خود به چه نتیجه ای برسد؟ آیا لازم است استراتژی بازاریابی محتوای خود را با تیم ها و بخش های دیگر شرکت خود به اشتراک بگذارم؟