آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ۲۳ ایده جذاب

برای برقراری ارتباط عمیقتر با مخاطبانتان خوب است که ارتباط انسانی بیشتری بین شما و آنها برقرار باشید. تنها با برنامهریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت میرسید. اگر در رابطه با گردشگری کار میکنید، منتشر کردن محتوای آموزشی در رابطه با دسترسی به نقاط توریستی یک شهر خاص میتواند ایده جالبی باشد. اگر محصول/خدمت جدیدی در راه دارید، میتوانید درباره آن محتوا منتشر کنید. چرا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟ برای تولید محتوا در اینستاگرام علاوه بر محتوای متنی، نیاز زیادی به محتواهای بصری دارید. بررسیها و مطالب زیادی نشان میدهد کیفیت بالای محتوای در کنار تداوم رمز موفقیت صفحات محبوب در اینستاگرام است. موفق شدن در اینستاگرام دقیقا مانند سفری طولانی و طاقتفرساست. در نتیجه باید کمی کار با نرمافزارهای گرافیکی را یاد بگیرید یا از برنامهها و اپلیکیشنهای مخصوص تولید محتوا برای اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین بد نیست گاهی با مسائل مختلف شوخی کنید و کمی از جدی بودن فاصله بگیرید.

همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم افزایی بیشتر داشته باشید. با انجام این کار هم ارتباط نزدیکتری با مخاطبانتان برقرار میکنید و هم باکمترین هزینه ممکن، یک محتوا از دل مخاطبان خود به دست آوردید. اگر امکانش را دارید، ساخت تایم لپس یکی از جالبترین راهها برای این کار است. مثلا اگر بیشتر دنبالکنندههای شما را زنان خانهدار تشکیل میدهند احتمالا انتشار پست در صبح برای صفحه شما بهتر است. اگر بیشتر کسانی که شما را دنبال میکنند از قشر کارمندان هستند احتمالا باید زمان استراحت آنها را برای انتشار محتوا انتخاب کنید. تبدیل مشتریان ناراضی به راضی و انتشار تستیمونیال آنها نیز روش مناسبی است. اینستاگرام رفته رفته بین ما محبوبیت بیشتری پیدا کرده و این روزها به بستری مهم برای درآمدزایی بیشتر کسب و کارها و افراد مختلف تبدیل شده است. نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید. را معرفی کنید. معرفی مستندها و کتابهای خودآموز نیز گزینههای مناسبی هستند. انتشار محتواهای وبسایت یا اطلاعرسانی درباره پستّهای جدید وبسایت، تعامل مخاطب با شما را هم در محیط اینستاگرام و هم در بحث سایت و سئو بالا میبرد. منظور از تولید محتوا در اینستاگرام هم ارائه همین محتواهای مناسب با شناخت درست مخاطب است.

محتواهی آموزشی بسازید و منتشر کنید. سعی کنید یک هشتگ منحصر به فرد برای صفحه خود بسازید و مثلا در یک روز مشخص از هفته محتوایی متناسب با آن هشتگ در صفحه خود منتشر کنید. در صورتی که مشتری از شما راضی باشد و رضایت خود را اعلام کرده باشد، میتوانید این رضایت را در اینستاگرام منتشر کنید. ی برند شما همراستا باشد، یک ارزشآفرینی دو طرفه خواهد بود. هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد بود. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام نهتنها هیجانانگیز است که میزان تعامل مخاطبان را افزایش میدهد. اگر درست انجام نشود، زحمات شما آنطور که باید نتیجه نخواهند داد. احتمالا اگر تقویم محتوایی نداشته باشید، دست به دامن پستهای لحظه آخری میشوید که خیلی از استانداردهای شما را زیر پا میگذارند. هزنکه با تولید محتوای مستمر و باکیفیت به مرور زمان در اینستاگرام دیده میشوید و به اهداف خود میرسید، اما همکاری با اینفلوئنسرها یکی از میانبرهایی است که به شما کمک میکند سریعتر به مقصد برسید. این کار احتمالا به درگیر شدن بیشتر مخاطبان با محتوای شما کمک زیادی میکند. چرا که کاربران زیادی میتوانند از محتوای شما استفاده کنند و در این میان بخشی از آنها باتوجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده میکنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجله خبری webspinner دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

سعی کنید گاهی اوقات از محتوای اختصاصی دیگر شبکههای اجتماعیتان نیز استفاده کنید. احتمالا مخاطبان شما، در صورت نوسان شخصیت شما، دیگر صفحهتان را دنبال نمیکند. برای موفقیت در فضای اینستاگرام لازم است از انواع مختلف محتوا استفاده کنید. یا برعکس از قابلیت question استوری اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبان سوالهایشان درباره برند و محصولات شما را بپرسند. این کار به مخاطبان امکان میدهد تا سوالهای خودشان را از مصاحبهشونده بپرسند. برای رسیدن به مقصد در این راه پر پیچ خم، چه کسب و کاری داشته باشید و یا بخواهید روی پرسونال برندینگ خودتان کار کنید، نیاز به نقشهای دقیق دارید. احتمالا ابزارهای مورد نیاز خود را آماده میکنید، اتفاقات احتمالی را در نظر میگیرید و از همه مهمتر اینکه نقشه راه خود را برای رسیدن به مقصد مشخص میکنید. به طور کلی به اطلاعات طبقهبندی شده در قالب فیلم، عکس، متن و… معمولا کاربران در اینستاگرام علاقهای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام میدهند، آنفالو میکنند. این مصاحبه را میتوانید با مدیرعامل برند یا همکارانی از برندهای همکار و حتی رقیبتان تولید کنید. شخصیتی واحد و استوار را برای خود انتخاب کنید.

Matthew Newman

Matthew Newman Matthew has over 15 years of experience in database management and software development, with a strong focus on full-stack web applications. He specializes in Django and Vue.js with expertise deploying to both server and serverless environments on AWS. He also works with relational databases and large datasets
[ Back To Top ]